dinsdag 28 juli 2009

Zomer Fair op Vakantiepark Mölke

Op 30 juli 2009 staat Vakantiepark Mölke in Zuna in het teken van Mölkes Zomer Fair.

De jaarlijkse Zomer Fair zal starten om 15.00 uur 's middags en is een belevenis voor jong en oud. Ruim 30 standhouders presenteren op deze dag hun assortiment met onder andere sieraden, dierenbenodigdheden, drogisterijartikelen, lederwaren, kinderkleding en voedingsartikelen zoals appelbeignets, olijven en nog veel meer!

zondag 26 juli 2009

Gratis wifi in bungalows van Resort de Zeven Heuvelen Groesbeek

Resort de Zeven Heuvelen in Groesbeek biedt haar bezoekers gratis wifi internet in alle villa’s en appartementen.

De villa’s van Resort De Zeven Heuvelen zijn ruim, comfortabel en gelegen op ruime kavels van ong. 400/500 m2 . Het park is rustig gelegen en met de grote tuin met zitje is het prima buiten genieten. De villa is voorzien van een ruime woonkamer met zit- en eethoek en een volledig ingerichte open keuken.

Bron: Gratis wifi.nl

maandag 20 juli 2009

Eenderde woningen Ganuenta verkocht

Eenderde van de nog te bouwen vakantiewoningen in het recreatiedorp Ganuenta in Colijnsplaat is verkocht aan beleggers. Dat is boven verwachting, stelt Evert van de Beek van B&B Vastgoedontwikkeling in Ede. "We zaten vanwege de economische crisis toch een beetje in de rats, maar gelukkig zien veel beleggers dit project toch als een goede investering. We hebben inmiddels 25 woningen verkocht."

Ganuenta verrijst volgend jaar bij de haven van Colijnsplaat. Het dorp telt 75 luxe vakantiewoningen, in prijs variërend van 199.000 tot 699.000 euro. In april 2011 hoopt Hogenboom Vakantieparken de eerste huurders te verwelkomen.

B&B Vastgoedontwikkeling geeft zaterdag van 11.00 tot 15.00 uur informatie over het beleggingsproject in historisch café De Patrijs in Colijnsplaat.

Bron: PZC

dinsdag 14 juli 2009

Landelijke verhuurder voor vakantiepark Terherne

Landal GreenParks of Hogenboom Vakantieparken wordt de beheerder/exploitant van het waterrijke vakantiepark met 31 bungalows op de plek van Sjerp de Vries in Terherne. Peter Sloot, ontwikkelaar van bungalowparken, is met beide landelijke organisaties in gesprek. Voor Landal GreenParks zou het het eerste park op het Friese vaste land worden.

De zespersoonshuisjes krijgen allemaal een eigen insteekhaven. Vanaf de Terhornster Poelen zijn ze te bereiken via drie toegangsvaarten, werd dinsdagvond op een informatieavond in Terherne verteld door de initiatiefnemers: de gemeente Boarnsterhim, bureau Noordpeil uit Sneek en Hanzevast ontwikkeling. In 2011 moet het park grotendeels klaar zijn.

Bron: Leeuwarder Courant

donderdag 2 juli 2009

Hogenboom gaat online vakantieboekingen stimuleren

Tealeaf, marktleider in Customer Experience Management (CEM) software, heeft vandaag bekend gemaakt dat Hogenboom Vakantieparken, één van de leidende Nederlandse aanbieders van vakantieparken, Tealeaf heeft geselecteerd om het aantal boekingen op www.hogenboomvakantieparken.nl te laten groeien. Op grond van dagelijks meer dan 15.000 bezoekers en boekingen die jaarlijks meer dan 600.000 personen omvatten, heeft Hogenboom Vakantieparken het Britse Tealeaf in de arm genomen om de gebruikersvriendelijkheid van de website te verbeteren om daarmee het conversiepercentage te laten groeien.

Hogenboom Vakantieparken, dat 7.000 bungalows verhuurt, verspreid over 120 vakantieparken in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk, lanceerde zijn eerste website in 2001 en voegde drie jaar later boekingsmogelijkheden toe. Sindsdien is de populariteit van de site groot geworden, waarbij het aantal online boekingen verviervoudigd is tot het huidige niveau waarbij het 50% van de omzet vertegenwoordigt. Tealeaf zal Hogenboom Vakantieparken inzicht verschaffen in het surfgedrag van de sitebezoekers, zodat het boekingsproces geoptimaliseerd kan worden en procesfouten voorkomen kunnen worden.

Tealeaf gaat elk bezoek in kaart brengen en bezoekdata verzamelen zodat Hogenboom Vakantieparken de bezoeksessies pagina voor pagina kan analyseren. Op deze wijze krijgt Hogenboom een goed beeld van het bezoekgedrag en kunnen wijzigingen effectiever worden afgestemd op de behoefte van de klant. Op deze manier wil Hogenboom enerzijds de druk op het kostbare call center verminderen en anderzijds verhinderen dat klanten vroegtijdig afhaken en op concurrerende sites terecht komen.

Bron en hele artikel: Customer Contact Magazine