Sponsorovereenkomst wordt met 2 jaar verlengd
PEC Zwolle en Molecaten zijn zeer verheugd aan te kondigen dat de sponsorovereenkomst met 2 jaar wordt verlengd. Molecaten staat sinds twee seizoenen achterop het shirt. Met deze verlenging blijft zowel op het uit- als thuistenue ook de komende twee jaar de naam van Molecaten prijken.
Tim Slager, operationeel directeur van Molecaten: ,,PEC Zwolle is een club die voor veel Nederlanders iets sympathieks uitstraalt, daarmee is het voor ons een goed uithangbord. Door de samenwerking met twee seizoenen te verlengen steunen wij PEC Zwolle en vergroten we de naamsbekendheid van Molecaten. Zo maken we een doelgroep die ons nog niet kent nieuwsgierig naar onze parken. Molecaten heeft 16 campings en vakantieparken door het hele land en die brengen we graag bij een groter publiek onder de aandacht. Het geeft ons een goed gevoel ook de komende jaren met elkaar verder te gaan.”
Edward van Wonderen, algemeen directeur van PEC Zwolle: ,,Het doet me ontzettend goed dat we de samenwerking verlengen. De ambitie van Molecaten om te groeien past perfect bij de ambitie van PEC Zwolle om een stabiele middenmoter in de Eredivisie te worden. De verlenging van deze samenwerking is dan ook een logisch gevolg van ons beider strategische keuzes. Waarbij voor PEC Zwolle geldt, dat wij steeds meer inzetten op langdurige partnerships met bedrijven, om zo een sterkere business community te creĆ«ren.”
Bron: Molecaten