Molecaten blijft hoofdsponsor van PEC Zwolle. Het vakantiepark blijft het komend seizoen op de borst van het shirt prijken. Daarna gaat Molecaten verder op de rug van het shirt.
Molecaten, een familiebedrijf in recreatie, was het afgelopen seizoen ook al de hoofdsponsor en is met de club een verlenging overeengekomen voor één jaar, met daarbij de optie voor nog één seizoen.
Joost Broerse, commercieel directeur van PEC Zwolle, is blij met de voortzetting van het hoofdsponsorschap: ,,De samenwerking met Molecaten bevalt erg goed. Het is een mooi, landelijk georiënteerd bedrijf dat al vele jaren bij PEC Zwolle is betrokken. Na enkele goede gesprekken zijn we tot een verbeterde overeenkomst gekomen, waar we dan ook zeer te spreken over zijn. Het is een goede deal, die voor de komende periode voor rust en stabiliteit zorgt. Ik kijk er naar uit om deze prettige samenwerking voort te zetten.”
Tim Slager van Molecaten: ,,Het hoofdsponsorschap bij PEC Zwolle heeft ons het afgelopen seizoen veel gebracht. Zo is onder meer onze naamsbekendheid gegroeid. Als ik naar de samenwerking met PEC Zwolle kijk, dan ervaar ik dat ook als zeer positief. Het gevoel bij de club, de medewerkers en de aanhang is heel goed. Alles bij elkaar heeft dit ons doen besluiten om ons ook komend seizoen aan PEC Zwolle te committeren als hoofdsponsor. We kijken uit naar wederom een mooi seizoen.”
Bron: De Stentor