Tijdens dit buitengewone jaar heeft Belvilla haar manier van werken vaak moeten aanpassen aan wisselende maatregelen. Niet alleen in Nederland, maar in alle Europese landen waar het bedrijf actief is. De uitkomst was duidelijk: vakantie vieren in een vakantiehuis werd in 2020 meer mainstream dan niche. Met de eigen auto naar de vakantiebestemming rijden en daar met het eigen gezin verblijven zonder andere toeristen tegen te komen werd de trend. Dit heeft ervoor gezorgd dat er wereldwijd 5000 vakantiewoningen aan het portfolio bij Belvilla zijn toegevoegd dit jaar.
...
Samenwerkingen
De samenwerkingen met Airbnb, Booking.com, Expedia en andere partners hebben ook bijgedragen aan de groei van het aantal vakantiewoningen dit jaar. Met name in de landen waar het merk Belvilla nog niet zo bekend was. Daarnaast lanceerde Belvilla recent samen met Villasure een aansprakelijkheidsverzekering voor huiseigenaren. De unieke verzekering biedt de mogelijkheid om een complete vakantiewoning verzekering af te sluiten die óók dekking biedt tijdens de periode van verhuur en zelfs bij gemiste verhuurinkomsten bij schade.
Bron en hele artikel: Verkeerbureau